Dunyabebek sehri_hzr bende de hepatit b var çocuğuma vurulacak heralde doğumda. Bide kan uyuşmazlığı var onunda vurulması lazım🤔😔
Yamanne sehri_hzr Her bebeğin verdiği tepki değişik oluyor benim oğlum 2 yaşında hiçbir aşıya ateşle tepki vermedi biraz huysuzluk yaşadık okadar
Sarew sehri_hzr 1 ay aşısın da bizde hiç bi yan etki göstermedi zaten duyduğum kadarıyla ilk ay aşıları fazla zorlamıyomuş biz hiç bişey anlamadan geçirdik