Bebegim5 Kızlar hastane randevusunu en erken bulabildiğim tarihte 28+1 oluyorum çok mu geç oluyor şeker yüklemesi için devlet hastanesine gitcem aç karnına gitsem yaparlar mı
Sogancik Bebegim5 canım benim bildiğim 24-28 arası yapılıyor. Sen sonunu yakalıyorsun galiba. Sıkıntı olmaz gibi sanki ama tam da bilmiyorum.