Canselyaren hemen stres yapma canm geçmiş olsun bişey olmaz Allah’ın izniyle sen uzulursen bebeğin de üzülür .en doğru bilgiyi doktorun söyler .benmde yaklaşık senin haftalarındayken ağrım olmuştu doktorum o şekilde söylemişti romatizma vitamin eksikliği tiroid yükselmesi birkaç şey daha saydi romatizma çıktı.umarim seninki önemli bişey degildir