1999luanne Bebegimveben0811- Çok normal 19haftaligim doğru düzgün hissetmedim henüz 🙂 sizin hissetmeniz için çok erken 19 20dan önce hissedlmzms
Sogancik Bebegimveben0811- çok normal canım . Panik yapma. Benim ilk gebeliğim 19. Haftamda hafif hissetmeye başladım.
badembid Bebegimveben0811- ben 19+5′de hissettim. İlk gebelik ise 20 haftadan önce hissedilmiyor canım
marbling10 Bebegimveben0811- sıkmayın canınızı zaman çabuk geçiyor hissedeceğiniz günler de gelecektir Allahın izniyle
prensesannesiiiiii Bebegimveben0811- 19+6 haftalık hamileyim daha 2 3 gündür çok hafif pıt pıt hissediyorum ona bile emin olamıyorum acaba bebek mi diye ama pıt pıt 3 defa vurdu dün bilmiyorum, 🤷♀️🤷♀️Allah herkesin evladını sağlıkla kucağına aldırsın inşallah