Yaramaz mı yoksa üşengeç mi minikler :) günde belli saatlerde mi hissediyorsunuz hareketlerini yoksa hiç mi durmuyor 😅 durduğu zamanda korkan ve uyandırmaya çalışan anneler 💙 bu aralar çok baskı yapıyor tuvalete çıkma sıklığımız oluştu :) sizde durumlar neler?