Sumeyyems 38 haftalığım hatta 39 olacağım dün üst üste istiğfar ettim sabaha kadar tuvalete taşındım şimdi iyiym şükür ama çok fenaydı. Doktorum salgın var dedi. Ankaradayım bu arada. Benzer sağlık sorunu yaşayan var mı
Beyza00_ Sumeyyems bende ankaradayım iki hafta önce yaşadım felaketti gerçekten birde bulaşıcı annemler abimler hepimiz atlattık😤
Rukiyemrv Sumeyyems bende varya 12+5 im atlatmıştım mide bulantılarını felen ama bu iki gündür mide bulantısıyla uyanıyordum demek sebebi buymuş
rumeysatok Sumeyyems yaklaşık 1 ay önce aynı problemi yaşadım hatta artık istifra etmekten baygınlık geçirecek hale geldim acile gittim doktor ülke geneli salgın olduğunu ve bu salgının şebeke sularından kaynaklandığını söyledi hazır su iç dedi o zamandan beri hazır su alıyorum gerçekten çok iyiyim çok şükür
Sumeyyems Rukiyemrv geçmiş olsun valla ben de annemdeki bütün evi batırdım tutamıyorsun bir anda geliyor çok kötüydü
Beyza00_ Sumeyyems ben sabah uyanınca hissettim midemde farklılık olduğunu akşama kadar çektim bulantıyı akşam 7-8 kere istifra ettim. İshalim çok uzun sürmedi sabaha bileyim kalmamıştı ama dayak yemiş gibiydim halsizdim
Sumeyyems evetbenavukatiyim bulantı daha kötü inşallah olmaz. İshal zaten gebelikte normalmiş hormonlardan dolayı
Sumeyyems Beyza00_ aynı beni de çok kötü etti ama bugün uyandığımda daha iyiydim. İnşallah kolay atlatırız
Sumeyyems rumeysatok ben hiç şebeke suyu içmedim ama sonuçta elimizi yüzümüzü yıkıyoruz. Demek ki baya büyük salgın Allah korusun
keyifkahvesi Sumeyyems bende yaşıyorum daha bitti sayılmaz 2 yaş kızımda aynı şekilde doktor denflor verdi ona daha kullanmadım ama
rumeysatok Sumeyyems evet ciddi bir salgın olduğunu söylüyorlar Türkiye geneli insanlar kırılıyor demişti doktor ve dediğiniz gibi yüzümüzü gözümüzü yıkıyoruz yemeklerde kullanıyoruz falan Allah sonumuzu hayır etsin Rabbim herkese acil şifalar versin