Sanırım kaynana, görümce diye başlık atmak gerekiyor ilginizi çekmesi için. Çünkü dedikodu seviyorsunuz , çünkü çoğunuzun içi kibirle , tahammülsüzlükle dolu, işiniz gücünüz ailenizi kötülemek, gelip tüm hayatınızı buraya serip sağlık gibi sorular olunca açmaya tenezzül etmezsiniz.