Ben bildirmedim, bildirmenin zorunlu olduğuna dair bi bilgiye de rastlamadım🤷🏻♀️
kan tahlillerimi doktor yapıyor, tetanos aşımı da doktorum yaptı.
bildirirseniz sizin için faydası olur aşı, test vs için ama bildirmezseniz doktorunuz takip ediyorsa sorun yok😊