Meless Sudeeee ya benimde az hareket ediyor çıldırıcam şimdi. Dünde karnım 1 saat boyunca sertleşti. Sonra çocuğun hareketi azaldı. 35+6dayım yarın 36olcaz. Siz kaçıncı haftadasınız?
Cansuu1706 Sudeeee nasil sanxi yok sancin var ama dogum sancisi degil kasilmalar sanci var yani yok değil bol su ic birde wc sıkışıp girme sakin onlar da sanci gibi gozukuyor
Sudeeee Flower-890 kasılmalarım varmış olabilir dedi bebeğin hareketlerini hissediyorsan sorun yok dedi 😄 bende anlamadım ben sancı gibi değil de bi yere toplanıyor olarak hissediyorum
Flower-890 Sudeeee o zaman biraz Fazla kasılmış diyelim 😁 haftanız da küçükmüş Allah korusun şimdi doğmasın😁😁
Sudeeee Flower-890 evet ya Allahım korusun gününde sağlıkla doğsunlar bide ufak gidiyor daha kilosu 2300 😒
Flower-890 Sudeeee en güzeli zamanında doğması benim ilk gebeliğim 34+2 doğmuştu 😅kilosu normal küçük değil ki
Sudeeee Ysmmmnn hadi yaaaa doktor da bişi demedi bende şaşırdım nst çeken ise sizin dediğiniz gibi dedi
Sudeeee Meless 34 haftaya daha yeni girdim canım bende . Benimde öyle göbek deliğimin üst kısmı sertleşiyor geriyor böyle kasılıyor sonra düzeliyor bide kasıklarımın orası oluyo genellikle
Meless Sudeeee anladım canım adet sancısı geliyor artık günlük 5-6 kez ilk gebeliğim diye çok tecrübesizim alt kısmımda feci baskı var yürütmüyor… Doğum sancısı mı değil mi anlamıyorum