Kamtug Merhaba, benim betam bugün 2844 çıktı 5.haftalardayım ama kese daha görülmedi. Sizce normal mi?
Birgul Kamtug evet normal kese beta biraz daha yüksek olunca daha net görülüyor muhtemelen 3-5 güne görürsünüz 🌸
ebruzb Kamtug benimde o haftalarda öyleydi görünmedi 8.hafta da görünmüştü kese ve kalp atışı ikisi beraber
Anne_N Kamtug benimde görünmedi. Bol su içip idrara sıkışık bakınca gördü. Vajinal ultrason ile görünür zaten. Fakat ben tercih etmedim.
ebruzb Kamtug ayy pardon benim 6.hafta görünmüş 4 de gittiğimde görünmemiş ben erken öğrenmiştim şimdi ultrason fotosuna bakınca hatırladım🤷🏻♀️ 6 da kese var bebek yoktu yolk vardı 8 de bebek ve kalp atışı duyduk ❤️
sinemcansenturk Kamtug beta 10000olumca karından rahat görürüm demişti doktorum. Bir sorun yoksa 3 gün sonra görünür kese kuzum
lunam Bu biraz kişiden kişiye göre değişiyor. Benim değerim 10bin civarıyken bile karından görünmemişti 🤷🏻♀️ mecbur alttan bakılmıştı da öyle görmüştük.
Seymaben Kamtug 5 haftada benimde karından görünmemişti vajinal muayene ile görünmüştü nokta kadar😊yarın kalbini duymaya gidicem inşallah