Kızlar hastane çantanıza mama olarak ne koymayı düşünüyorsunuz? Koymayacaklar ya da tavsiye etmeyecekler olacak eminim ama o gün ne olacağını bilmiyoruz sonuçta. Mesela ablam sezeryan doğum yapmıştı ikiz bebekleri oldu. bebekler odaya çıktı ablam hala çıkmamıştı çıksa bile hemen sütü gelmedi orda bize hemen gidip mama almamızı söyledi hemşireler bebekler açtı çünkü ve ihtiyaç oldu mesela hemen. Bende yanıma biberon ve mama almayı düşünüyorum, inşallah ihtiyacımız olmaz da kullanmayiz ama ihtiyaç anında en azından yanımızda bulunmasını istiyorum ve mama ne almalıyım bilmiyorum. Daha 29 haftalık hamileyim normal mi sezeryan mi olacak belli değil henüz bu arada