Merhaba bendede vardı bu Septum, ilk hamileliğimde öğrenmiştim. Erken doğum yaptım ve ilk bebeğimi kaybettim, daha sonrasında ameliyat oldum ve şuan tekrar hamileyim. Septum tamamen kesildi ve alındı bu kez problem olmaması gerekiyor ama bakalm hayırlısı. Yalnız septumun rahmin neresinde olduğu bebeğin hangi tarafa tutunduğu çok önemli, ablamdada aynî problem vardı ama onda bir problem olmadı bebek septumu ittirip kendine yer yapabilmişti🤷🏻♀️ Çok değişik ve karışık yani. Ameliyat olup rahat bir şekilde hamilelik geçirmek en mantklısı. 🥰