PasaninAnnesi Ahsennn 28+1 erkek bebek 💙👶 ağrılar haricinde iyi gidiyor cok sükür birde iki gündür bir yana yığılıp karnımı yamultuyo tosbik 🐝
Medinehilmi Adysms5502 inanın aynı endişe bende de var ben de aynı 27+3 haftalık hamileyim pazartesi.kontrole gideceğim cok merak ediyorum inşallah bakarlar ultrasonla da söylerler kilosunu felan
PasaninAnnesi Adysms5502 en son 2 hafta önden gidiyodu yarn kontrolümüz var bakalm ne diyecek doktorumuz bu sefer 😊 tesekkür ederiz 💕
Adysms5502 PasaninAnnesi genetik olduğunu düşünüyorum ben :) Ben kendim de iri yapılı , uzun bi kadın değilim .. Bebeğim de bana benziyor olablir :)
Adysms5502 Medinehilmi bende 28+4 de gitmeyi düşünüyorum. Doktorum söylüyor kilosunu , eski doktorum söylemiyordu değiştirdim bende :)
Adysms5502 PasaninAnnesi yani ne yaparsak yapalım genlere engel olamıyoruz tabii ki ☺️ bizim babamız 1.85 ama ben 1.56 :)
Samsunluanne 27+1 karnım aşırı sertleşiyor ve kramp giriyor bir aydır gitmedim kontrole kilosu ne oldu hiç bilmiyorum
Elcnerdgn Samsunluanne kasılma derken bu kasılmaları nasıl hissediyorsunuz nasıl birsey ben bilmiyorum ya 🤷♀️