Ne kadar doğru bilmiyorum burda bi posta okumuştum kesisiz olursa toparlanması bi tık daha zor olup genişleme olabiliyormuş ama kesimden sonra dikiş olduğundan eski haline daha çabuk dönüyormuş vajina girişi, ama tabi dediğim gibi araştırmadım burdaki daha önce doğum yapmış annelerden okumuştum :)