Mervewy1 bazi doktorlar çok acımasız hiç moralinizi bozmayın. Benim doktorum hep diyor ki 2 hafta ileri veya geri hiç önemli değil çünkü biz son adet tarihini sorariz son ilişkiyi soramayacağımıza göre der. Herkesin de yumurtlaması döllenmesi bir değil der. Önemli olan sağlıklı olması. Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum 🤗🍀