Deletedmom_85 Merhaba, adetten kaç gün önce gebelik testi sonuç verir? Hamile olanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. Teşekkürler
Umutduru Deletedmom_85 ben 3.gebeliğimi adetimden 5 gün önce normal testle öğrendim net sonuç almak icin brnce adet gününüzü bekleyin🌸
270419 Deletedmom_85 ilk hamileliğimde 6 gün geçtikten sonra yaptım çıktı ikincide 5 gün falan vardı adetime ama içimdeki hisse dayanarak yaptım sonuç pozitif ti . Tabi bu döllenmeye göre değişiyor
hamisanne_63 Esma29 ben ilk hamileliğimde adetimden tam 10 gün önce yapmıştım cıkmıştı. İkincisinde 5 gün önce yaptım çıkmadı iki gün sonra yaptım çıktı
Deletedmom_85 hamisanne_63 teşekkürler bilgi için :) 6 gün var benimde. Negatif çıkma ihtimalini düşünerek umutsuzluğa kapılmamak adına biraz daha bekliyorum maalesef.
Deletedmom_85 hamisanne_63 inşallah.ara ara hafif kasıklarım ağrıyor gibi oluyor umutlanmak istemiyorum psikolojikdir diyorum ama… Sizde belirtiler neydi?
hamisanne_63 Deletedmom_85 benim kasıklarım cok agrıyordu adet olacakmış gibi bi de arada bir cok hafif göğüslerimde agrı hissediyordum onun dışında hiçbir belirti yaşamadım 🤷🏼♀️
Deletedmom_85 Umutduru teşekkürler. bekliyoruz bakalım bu ay geçmedi bana 🥲 peki silik çizgide pozitif yerine geçiyor mu?
Deletedmom_85 270419 bende sanki var gibi hissediyorum ama çok istediğimden psikolojik olma ihtimalini de düşünmüyor değilim :)
Deletedmom_85 Defne0 sizler böyle yazdıkça umutlanıp bakmak istiyorum 😊 6 gün biraz erken sanki biraz daha beklesem iyi olur gibi
derindemir Deletedmom_85 biliyorum zor ama 2 gün daha sıkın dişinizi😊bende yapma gafletinde bulundum ve negatifi gördüm😏😏şimdi 4 gün var.pazar günü yapayım diyorum