Serpiltsn Kızlar dün kontrole gittim nst de sancım çıktı doktor yatış verdi bi gece hastanede yattım, bugün taburcu oldum sancı düşmüş ilac igne serumla, ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı 2 doz, erken doğum olur mu çok korkuyorum 😦
C-g-l-a Serpiltsn korkma canım 33+4ken benimde aynı sancı çıktı acilmada var denildi 1 cm ilaç serum iğne durduruldu ve şu an 36 hafta olduk stres yapma bebiş çok şükür saglikliysa gerisi boş Allah ne derse o olur 🤲☺️
Serpiltsn C-g-l-a insallaj canım nidicart kıllanıyorum bende günde 6 defa ve her hafta nst gelip bakacaz sana dedi
Mrymonek Benimde 32.haftamda sanci oldu. Sadece evde dinlenme ve magnezyum verdi. İlaç ciğer geliştirici vs verilmedi. Şuan 36+5iz doğmaya hazır dedi. 1haftada önden gidiyoruz 😊 merak etmeyin inşallah zamanını bekler. O arada tekrar nstye gitmiştim sancım çıkmamıştı. Magnezyum da işe yaradı sanırım