Sehererkull malesef ben yaşıyorum ağız kenarlarımda kararma şeklinde hatta nemlendirici sürmezsem kabuklanıyor bazen 😑 Doktor b12 eksikliğinden de olur dedi yeni bir multivitamine geçmiştik o işe yarayacaktır dedi ama 1 hafta oldu aynı duruyor. siz de b12 içeren yiyecekleri arttırın krem tavsiyesi olursa takipteyim geçmiş olsun