Hiraumut progestan ilk aylarda veriliyor diye biliyorum banada endol fitil verdi o fitil engelliyormuş erken doğumu ve sancıyı bide bebek tam doğum hizasında aşağıda ama suan rahimde açılma yok diye istirahat dışında bişey demedi haftaya gidince daha ne olucak herşey