Yoncca Bekleyistebiranne benimde hareketsiz kaç haftaliksin iz Allah sağlıklı bir şekilde.dogurmanizi nasip etsin
Bekleyistebiranne Yoncca 40+1 olduk ama hiç sancım yok doğurana kdr burdasin diyorlar Allah aşkına bildiginiz bir şey varmı sancı için napabilirim
Yoncca Bekleyistebiranne suni vermedielr mi canım acilma yapar suni sancı bende diğer kızımda suniyle yaptım 5 saatte doğdu
Bekleyistebiranne Yoncca şuan hastanede yatıyoruz hayırlısı olsun bu psikolojiyi rabbim düşmanıma yaşatmasın inşallah
Bekleyistebiranne buiyimi yok verilmedi benim azıcık kendi sancilarim geliyor gibi Allah askina arkadaşlar dua edin hayırlısıyla bebeğimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alıp evimize dönelim ins
Bekleyistebiranne 2inciannelik yok bir şey yapmadılar ama daha tam doğuma alınmadım o yüzden bilmiyorum