Alya27 ablamın ilk doğumunda vardı, normal doğum da yaptı. Ama doğumdan sonra bir süre baya zorlandı. Yani engel değil ama biraz acısı olabilir. Bence bir genel cerraha mutlaka görünün en azından daha sağlıklı bir değerlendirme olur çok geçmiş olsun. Endişenizi öyle iyi anlıyorum ki benim de sıklıkla tekrarlıyor doğuma yakın çıkarsa diye korkuyorum