Kızlar bugün kontrolümüz vardı. 1 cm açıklık olduğunu söyledi doktor. Çok merak ediyorum ne zaman gelir acaba bizim oğluş🙏😍
Nst de sancım çıkmadı ama dünden beri geçmeyen kasık ve bel ağrım var. Doktor squat yapmamı önerdi.
Siz tecrübeli annelerin önerileri neler acaba. Ve önerebileceğiniz nefes egzersizleri var mı ❤❤❤☺😍🙏