Merhaba hanımlar benim size sormak istediğim 10 haftalık düşük yaptım bundan önce de 2 düşük yaşadım 6 haftalik genetik ve pıhtılaşma testi yaptırmak istiyorum bunun için nereye gitmem gerekiyor hangi bölüme dusukten ne zaman sonra yaptırabilirim ve dusukten ne zaman sonra tekrar halime kalınır ankarada yaşıyorum bilgisi olan bilgi verirse sevinirim
Not: 1hafta önce dusukten sonra muane için şehir hastanesi ne gitim ama doktor zorla cvp verdi ilerde parça kalmış tekrar kürtaj olabilirsin dedi 2 hafta bekle geri gel dedi genetik test yaptırmak istiyorum dedim 6 ay bekle bakarız dedi tekrar ne zaman hamile kalabilirim dedim 1 yıl bekle ne acelen var dedi dedim 32 yaşındayım yas geçiyor bunları sonra konuşuruz dedi ankaraya yeni taşındım hicbiryer bilmiyorum hastane önerisi de yaparsanız sevinirim