Dertlesmeyegeldim 33+2 hafta gebeyim arkadaşlar ama 9 kilo aldım. Boyum 1,67 ve 67 kiloyum. Ekmek yemeği kestim.
Doga_77 Dertlesmeyegeldim bende 35 haftalığım 5 kilo aldım, bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum 🤷🏼♀️
Ayseee4238 Dertlesmeyegeldim ne güzel valla bence sen öyle söyleyince kendimi aşırı tombik hissettim ya ben 38.haftadayim ve 16kilo aldım🤦
Beyzanuraslan Dertlesmeyegeldim bende 33 haftalığım 9 kilo aldım ama bence kilo almanın en güzel ve özel hali hamilelik o yüzden takılmıyorum doğum uykusuz geceler vermemizi sağlar zaten yeter ki sağlıklı olalım