Arkadaşlar 2 aylık kızım var bugun kontrolde doktor kunduracı göğsü var dedi.kardiyolojiden eko çektireceğiz bugünün genetik olduğunu söyledi kendisinde çocuğunda ya da yakınında bu durumu yasayan var mı bi sorun çıkarıyor mu ya da kendiliğinden geçiyor mu lütfen bir yardımcı olun bana