Aylinumut 39 haftalığım dün gece kasık ağrılarım var di bugün de İshal oldum sizce doğum belirtisi mi bilen yardımcı olsun
BusraUras Aylinumut olabilir ishal doğum belirtisi diyen çok. Sancı belden kasınlara vuran adet ağrısına benzer bir ağrı düzenli ise doğum başlıyor demektir.
Seldamm Aylinumut sik tuvalete cikma istegi duyiyosan tuvalete ciltiginda ikinma hissi geliyosa istemsiz dogum belirtisi
Mimoza_cicegim22 Aylinumut Bende 37 haftaligim aynı şey bendede var belimde ağrı ishal sürekli ağrım da giriyor inşallah doğum belirtisidir
Aylinumut Seldamm Yok istemsiz ıkınmam falan yok bebeğimin hareketleri yavaş korkum o yüzden ilk çocuğum olduğu için