Rabiahakan Ben 24 mayısta 3.düşüğümü yaptım 18 haziranda arastirma hastanesinin tibbi genetik bölümüne giderek genetik test yaptirmak istediğimi söyledim.Tabi orada sana doktor sorular soruyor ailelerin durumunu falan sağlık açısından yani yanliş hatirlamiyorsam benden 2 , esimden 1 tüp kan aldilar bizim sonuçlarimiz araya bayram tatili girdiği için 2 ayi buldu sonra sonuçlarimizi yine agni bölume gösterdik tibbi genetiğe yani ben bugun de kendi doktoruma gösterdim