Gamzekr Çatı muayenesine girdim.Doktorum çatımın müsait olduğunu söyledi fakat bebek aşağı inmesi gerekken İnmemiş yani Doğum kanalına girmemiş.36+3 olduk egzersizleri çoğaltmazsam normal doğumun zor olacağını belki hiç yapamiycağımı söyledi.Bu durumu yaşayan var mı önce kanala girmeyip daha sonra giren oldu mu normal doğumu çok istiyorum.
Deletedmom434 Gamzekr doğum yapan biri olarak değil bir hemşire olarak cevap veriyorum her insanın hamileliği,bünyesi farklıdır. Doktorunun tavsiyelerine uyup bolca squat yap yani çömel kalk bol bol egzersiz yap hamile pilatesi var deneyebilirsin
Gamzekr Deletedmom434 sürekli yapamıyorum düzensiz yaptığım için aşağı inmezse sezeryan olmak istemiyorum kendiliğinden inme durumu olmaz mı
Cakil01 Deletedmom434 Nst de bebek hareketi olmaması erken doğumu mu işaret eder acaba bir bilginiz var mı? yada ne demektir 😔
Deletedmom434 Cakil01 yorgun olabilir bebiş,uyuyor olabilir takibinin yapılması gerek hemen bir kere öyle oldu diye alınması gerekmez yada erken doğması gerekmezki😊
Cakil01 Deletedmom434 Çok teşekkürler. Bugün 2 defa girdim hiç sonuç alamadık şuan 3.sü için çağırdı tekrar bende bu konuda çok bilgisiz olduğum için sormak istedim 😊