Demetklc Merhaba, 21+3 günlük hamileyim. Bugün kontrolde rahim ağzının kısa olduğunu söyledi doktor. İstirahat et dedi. Ancak 1,5 yaşında kızım var. Dinlenmem mümkün değil. İnternette baktığımda düşükle sonuçlandığı söyleniyor. Varmı başına gelen? 💆🏻♀️
Tugcedoruk Demetklc merhaba bende 22+3 rahım agzı kısalıgından yatışım yapıldı 3 cm acıklık vardı ıkı haftadır hastanedeyım ilaçlarla durdurdular doğumu benim dikiş zamanım geçmişti kese aşşada diye sizin yeni basladıysa dikiş attırın riske atmayın
[silindi] Demetklc canım doktorum o haftalar da bana da dedi ama başka doktora gittim diğer 2 si böyle bir şey yok yedi ve şükür 36 haftalığım başka bir dr git istersen
Fasulyemm17 Demetklc progestan bende çok işe yaradı hareketlerimi kısıtlamadım 20 haftalıktım işe devam ettim şu an 33 haftalığım
Birmelekannesi_38 Tugcedoruk geçmiş olsun bende 29+5 im 2 cm açıklık var bendede 4 gün hastanede yattım şimdi evdeyim sadece wc için kalkıyorum
Demetklc Tugcedoruk evet yeni başladı. Bu kontrolümde dedi. 10 gün sonra bir daha kontrole çağırdı. Ağrı olursa porgestana başlarız dedi
Tugcedoruk Evet baska doktora gidilebilir ama varsa sıkıntı pesini bırakmayın dikiş atılabilir veya pregostoren hapları var benim anlamadıgım ilk dogumda sıkıntı olmamış
Tugcedoruk Fasulyemm17 hastanede takıp altındayım 28 Ağustostan beri ve bu durum beni psikolojik olarak çok yordu
Tugcedoruk Birmelekannesi_38 beni eve göndermiyorlar 26 gor o zaman cıkarsın diyorlar keske bende evde yatıyor olsam hastane psikolojisi çok kötü
Birmelekannesi_38 Tugcedoruk Öyle düşünme acil bişey olsa Allah korusun hemen müdahale edilir ama inşallah zamanında kucaklarimiza alırız bebislerimizi
Tugcedoruk Birmelekannesi_38 evet orası öyle o yüzden cıkmadım imza arıp sorumluluk alarak çıkarılırdım ama risk olucak işte
Birmelekannesi_38 Tugcedoruk Bizim tek yapacağımız dinlenmek olumlu düşünmek ve Allah’a sığınmak inşallah bebeklerimizi kucaklarimiza sağlıkli bı şekilde alırız hepimiz 💗 birbirimize dua edelim destek olalim inşallah