kizmaz Hanımlar bugün doktora gittim bebeğin başı baya aşağıdaymış 19+4 Alttan muayene etti dikişe gerek yok dedi yaşayan var mı ? Önerileriniz neler ?
[silindi] kizmaz canım benimde ilk başından beri hep aşağıda 36 haftalığım Allah’ın izniyle birşey olmaz ağır İşler yapma kaldırma birşey olmaz inşallah