Kizlar dün doğum yapacağım hastanenin taşınacağını duymuştum karataş hastanesiyle birlescekmis fiyatlar flan herşey değişmiş diye geceden beri sinir stres ağlamak maf oldum cnku karataş Hastanesi’ne durumum yetmiyordu neyse bugün aradım hayat hastanesini konuştum diyor ki bu ayın 15 ine kadar bizim hastaneye gelip ödeme yaparsanız 3100 lira tasindigimizda da ek olarak ücret odemiceksiniz benm gibi madur olanlara duyurmak istedim hayat hastanesine gidenlere 😊