Gktrkzbn2020 39+2 benimde ne sanci ne acilma var salı günü cati muayenesinden sonra nisanim gelmeye başladı 3 gündür gelmeye devam ediyor ama tık yok Bi de kiz erken gelir diyorlardı 😃
zeynep5627 @Esraali benim kızım 41+3 de turp gibi doğdu içini ferah tut ama illa acele olsun diyorsan ilişki canım bol bol 😅😅😅
Fatmakara97 Esraali canım konuyla alakası yok ama nst ye ilk ne zaman bakıyorlar belli haftası varmı yoksa ağrım var desende bakar mı doktor 25. Haftadayım
Gktrkzbn2020 Lotte92 ben sadece peçete de görüyorum bugün 3.gun olacak kirmizi sumuksu bisey geldi kahverengi geldi her gitmem de geliyor. Bebeğin hareketleri iyi olduğu için doktora gitmedim
Lotte92 Gktrkzbn2020 Evet evet gitmeyin nişanmış işte ben sancılarım çok düzenli diye açılmam olmuştur diye gittim. Bebek hareketlerini takip edip 5dakikaya düşene kadar beklememiz lazım.
Lotte92 Gktrkzbn2020 ben de nstye falan girmedim de sabaha kadar sancı çektim ama . Sonumuz hayrolsun kolay bir doğum olsun.