Eliferk09 İyi günler 39 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışı nst de yavaş gözüküyor ama sancım olmadığı için eve gönderiyorlar bu durumu yaşayan var mı
[silindi] Eliferk09 canım yavaşladıysa neden sezeryana almıyorlar Allah korusun birşey olursa , başka bir hastaneye gitme şansın varsa git kuzum