Seycanss polip aldırdım haöile kalmama engeldi ama aldırmama değdi o ay hamile kaldım şimdi ikinci yolda amaaaa histeroskopiyi hiç önemsemeden basit ameliyattır diye hafife alarak sadece eşimle gittim hastaneye ve ameliyattan önce bana emmek için bir hap verdiler bu hap rahim ağzını açacak dediler ve belli bir açılma olana kadar(kaç cm olması gerekti hatırlamıyorum)bekletildim,fakat o sancı Allahım o sancı sanırım ben daha hamilelik ortada yokken suni sancıyı yaşadım.Hastaneye sabah 9′da gittim,işlemler,prosedür derken öğlen 12 gibi o hap başladı ağrı yapmaya.2 saat çektikten sonra ameliyata alındığımda beni bayıltın diye yalvardığımı hatırlıyorum acıdan.Uyandığımda hala sancım vardı ve 2 kez ağrı kesici vurulmama rağmen akşamüstü 5′te anca sancım dindi.Çok kustum.Anesteziden olsa gerek yemek yiyemedim hiç.Ancak benim böyle geçmesi herkesin öyle olcak anlamına gelmez,fakat eşiniz gelebiliyorsa eşiniz bir de aileden büyük biri olsun yanınızda dayanmak zor olabiliyor.Kuzenim hiç sıkıntı yaşamadı mesela aynı ameliyattan.Ağrı eşiğiyle de alakalı olabilir.Ama sonuç mükemmel sadece 1 gün çekiyorsunuz.