Arkadaşlar merhaba, ikinci oğluma hamileyim
ilk oğlumun adını ben koymuştum Ahmet poyraz, Ahmet kayınbabamın ismi
eşimde o zamanlar bir daha oğlumuz olursa isminin senin babanın adını vereceğiz demişti
şimdi 2. Oğluma hamileyim babamın ismi Sedat yanına Aras ismini düşündük sizce nasıl Sedat Aras, poyrazla uyumlu olmasını isteğimiz için Aras diye düşündük, fikriniz varsa başka tercihlere açığız 🥰