bayangulucuk35 martı tower var orda özel klinik baya memnun kaldım ben eşimi yanıma aldı yarım saat 40 dakika sürdü muayne ve baya didik didik baktı her şeye göstermediği zaman da çikolata verdi mesela yedim tekrar baktı rahim ağzını ölçememişti ilk kafasını bastırdığı için çikolata yiyince gösterdi perinatolog zaten yeşim hanım