Eylul2021 Ne zaman nasıl gelicekkkkk bu bebisler ne sancı ne açılma hicbisi yok kanalda dedi doktorum oysaki , sadece 20lik diş sancım var oda bu haftayı bulmus=)
Alagzpnr Eylul2021 kuzum bu sene tüm bebekler geç doğuyor sanki 9 ay bitti ama bu son günler bitmiyor
Deletedmom_35 40 a girince gelir inşallah ☺️ benim öyle oldu hiç beklemediğim anda geldi sancım ve doğurdum 🤲
Eylul2021 Deletedmom_35 ayy insallahhh yaa normal dogummu sezeryan mi oldu sizin doktorumda sonuna kadar bekliycez gelmezse biz getircez dior inatla
Eylul2021 Alagzpnr bana hiç doguramicam gibi geliyor canım Ay herkes de sanki ben cok mutluyum ne zaman gelio gelmiomu 10 Ay lik mi dogurcan diyo sinir oluyorum millete konuşmak kolay