Yenigelin543 Kızlar bugün 39 haftalık olduk ancak hareketlerini elimi koyunca böyle çok zor hissediyorum benimle aynı haftalarda olup böyle hisseden var mı acaba çok merak ediyorum
umudunannesiii Yenigelin543 valla bende 39 haftaligm ama bnmki hiç yerinde durmuyor aşırı hareketli hatta karnımı yarip çıkacak gbi😂 ama normal olan seninki canım artk bbegn hareketlerini çok az hssedermisiz benim bbek değişik 😂
Deletedmom_35 Yenigelin543 doğum yaklaşınca öyle oluyor benimde öyle olmuştu bir kaç gün sonra doğurdum
Yoncca Yenigelin543 bende post açacaktım daha benimde aynen. Öyle aşırı hareketsiz çok az harek ediyor içerde sıkışıp kalmış gibi 😞
Eylul2021 Yenigelin543 senin ki normal canım benimkide top oynuyor aynı haftadayiz ama orayı çok sevmiş gelmek istemiyor demeki
umudunannesiii Yenigelin543 Benimki dönmediği için çok hareketli Seninki dgum pozisyonunu almıştır belki