Kızlar kendimi bildim bileli demir eksikliğim var hamilelikte daha kötü oluyorum anemi derecesindeyim şuan doğuma 2,3 haftam kaldı 1 yaşında oğlum hiç durmuyor halden düştüm artık duşumu alamıycak kadar bitkin ve yorgun hissediyorum kendimi çok ilaç değiştirdik ama hiç bir faydası olmadı napabilirim enerjimin yerine gelmesi için elimi ne evime atabiliyorum ne kendime ölü gibi yaşıyorum resmen bıktım 😔