ddtnll74 Ben çarşamba gunu kontrol le gıtmiştım doktor çok şükür hersey yolunda oldugunu soyledı CALCIMAX D3 suya atıp içiyorum GYNO FERRO SANOl hap MAGOSİT verdi herkesemı verıyorlar bunları arkadaslar Merak etım sadece 14.6gunluk hamile yım
Sevilss ddtnll74 evet bende başkaları da var Multi vitamin ve asprin içiyorum bebeğe kan akışı iyi olsun ve kovit oldum şansa aspirin içtiğim için şanşlısın devam et dedi
ddtnll74 Sevilss bende aspirin kulanıyorum gebe oldugu ogrenınce dırek doktor baslatı çok gecmiş olsun canım inşallah sağlıkla kucagına alırsın 🤲🏽