Aralik 14 görünüyor doğum ama sezaryen olacağı için Kasım sonu Aralık başı olacak oğlumdan park beşik bebek arabası yürüteç gibi büyük eşyalar duruyor kızım olacak yine oğlumdan ve ablamın kızından kalan kıyafetler de var ama yine bir kaç parça kıyafet zıbın filan aldık birkaç parça daha alınacak bakım ürünleri alınacak bezi kremi şampuanı filan aslında düşününce eksik çok 🙈🥰