Elcnerdgn ilk 29. Hafta da girmiştim cnm. Bebeğin başı aşagıdaydı ve Rahim de önemsemediğim ufak ufak sızlıyor gibi arılar hissediyordum. Doktorum ufak agrıların erken dogumu getirebileceğini önemsemem gerektiğini ve bol bol ıstırahat etmemi söylemişti. Ayaklarımda iki defa da şiddetli kasılma yaşamıştım. Bu nedenlerden dolayı erken sokmuştu beni nst'ye.magnezyum kullandım. Şükür 35 haftalık olduk şmdilerde.