Alsnayse İyi günler anneler bundan 1 hafta önce felan Ceyranda kaldım griptim oksurugum ateşim vardı geçti ateş çok hafif öksürük az da burun akıntı kaldı ama burnum çok dolu hissediyorum Smdıde koku tat alamıyorum sizce bi test yaptırmalımıyım
Mrv1007 Alsnayse bence her ihtimale karşı yaptırın, özellikle hamilelikte corona konusunda daha hassas olmalıyız. Umarım sonuç iyi çıkar, çok geçmiş olsun😍
Milkshakee Alsnayse geçmiş olsun 2 ay önce falan klimada yattığım için bende grip olmuştum öksürük hiç yoktu ama burnum tamamen tıkanık ara ara ateş ve koku alamıyordum tat vardı ama 5 gün evden çıkmadım hiç bol limonlu ılık su içtim et sulu çorba içtim kelle paça falan yedim geçti şükür 5 gün sürdü sma normal gripti bence çünkü bişi olsa eşimde de aynısı olurdu. Güzel beslenin geçer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
funnymummy Belki tıkanıklığa bağlı olarak vardır ama her ihtimale karşı test yaptırıp vitaminlerinizi alın umarım kötü birşey yoktur
Evren24 Alsnayse harnup pekmezini her gün 5 kaşık yiyordum. Sarımsak çok tükettim. Birde kekik yağıyla buhar yapıyordum. Bunlar çok iyi geldi bana
Kara96 Mutlaka yaptırın diğerleri neyse ama koku ve tat kaybı olması normal değil bende karantinamın 7.günündeyim koku tat kaybım vardı ve göğüs ağrım vardı pozitif çıktım mutlaka test yaptırın 🙏🏻