Aytflz Acıktığın anda ye canım çünkü bu haftalarda kilo aldiysan aldın 7. Aydan sonra bebeğin en fazla kilo aldığı dönem vicudu yağlaniyor bebeğin ama sen artık yiyemiyorsun çünkü bebek büyüyor ve mideye baskı yapıyor bulantı ve gastrit oluyor, ben şu anda öyleyim canım istiyor yiyemiyorum yesem bulantı yanma yapıyor kusuyorum, bilmiyorum acaba bütün hamileler de benim gibi mi oldu 9. Aya girmek üzereyim ve 7. Aydan önce aldığım kiloyla kaldım ve hiç kilo almıyorum artık bebek geri kalcak diye korkuyorum..