SerpilEsra bende 32.haftadayim ,ben endokrinoloji bölümünde gidiyordum tiroidde var ilaçla yükselmeyince kan değerlerim damardan ilaç verelim dedi doktor riskleri var ama dedi bende ne deyince anaflexsi alerjik şok falan gibi şeyler söyledi herkeste olacak diye bisey yok ama bazen bu tür yan etkiler oluyor dedi ,birde o damardan verilen ilacı dahiliye ye yazdirmam gerekirmiş endokrin yazamazmis garip geldi bana da yaptırmadım şimdi yine bayağı düştü bu şekilde doğuma giremezsin dediler yükselmesi lazımmış ilacı ikiye çıkar dedi aile hekimi ama kendi doktor randevum persembe