Minik_mucizem2 kuzum inanki benim bekarken öyle çok akıntım olurdu ki evlendim bende akıntı iyice azaldı daha sonra kürtaj oldum hiç kalmadı ben artık kafayı yemek uzereydim düşün yani sen de yine gelmiş bende hiç yoktu hele son hamile kaldığım ay soğan suyu icmezden evvel doktora gittim FSH yüksek çıktı iyice panikledim soğan suyu içtim değil yumurtlama zamanı olan akıntı normal zamanda olan akıntım bile kesildi hiç bir şekilde hamile kaldığım ay akıntım olmadı
Sorduğum da meğerse soğan suyu rahim içini iyice temizlediği için akıntı felan olmazmis bende şaşırmıştım ama hamile kalınca inandım çok şükür yani akıntıya felan canıni sıkma oluyor olmuyor diye sen kafandan at o tarz soruları emin ol öyle hamile kalırsın
Ben kafamdan attığım ay hamile kaldım çok şükür darısı sana inşallah ama soğan kürünü yaptığım ay gerçekten hamile kaldım 23 Haziran adet günümdu 4. Başladım 12 gün içtim ve 22 temmuz da hamile olduğumu öğrendim
Birde bazen kadınlarda dışa akmadigi aylar olurmuş akıntının yani takilma böyle seylere