heyecanlibekleyiss Merhaba arkadaşlar. Hastaneden geldim şimdi. Bebeğim doğum kanalına inmemiş kafası da çok yukarıdaymış. Haftaya bugün tekrar kontrolüm var eğer aynı durumdaysa sezaryene gün verecek. 37+5 im. Acaba doğum kanalına iner mi haftaya kadar ?
Babyrich heyecanlibekleyiss ben 40+1 e kadar bekledim yerleşmedi kanala en son suniyle doğum yaptım 10 cm açıldığında ebe hala biraz yukarıda demişti Ama sorunsuz doğurdum çok şükür darısı size 🙏🏻 Bence eğer doktorunuz bi sıkıntı görmüyorsa bekleyin
Sulee_ heyecanlibekleyiss bende 37+1 im benimde yukarıda dönmemiş bilee sali günü tekrar kontrolüm var bakalım ozaman ne diyecek
heyecanlibekleyiss @Babyrich hmm anladım ben suniyle doğum yapmak istemiyorum. Eğer inmediyse sezaryeni kabul edicem
Sulee_ heyecanlibekleyiss evet normal istiyorum yani devlet hastanesine gidiyorum kontrollere zorunlu olmadıkça zaten sezeryan yapmıyorlar