Kızlar merhaba :) hamdolsun 11 haftalık gebeyim. 3 hafta boyunca yoğun kanama ve kahve akıntıyla mücadele verdik. Kahve akıntılar yaklaşık 3 gündür gelmiyor artık çok şükür. Ama şimdi de yoğun sarımtrak akıntılar başladı. Bu akıntı normal midir sizlerde yaşıyor musunuz ?