Aysenur0022 Merhaba kızlar. Sabah kontrol için hastaneye gelmiştim suyumuz nerdeyse hiç kalmadığı için yatışım yapıldı sezaryene alacaklar çok korkuyorum dua bekliyorum
Duygucesur Aysenur0022 Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim kurtul rabbim bebegine bir an önce kavuştursun.😊
Mltm88 Aysenur0022 Bu haftada ciğer geliştirici iğneye gerek kalmıyor değilmi? Sağlıcakla alın bebişinizi kucağınıza inşallah…
lavininannesii Aysenur0022 ya bizimde böyle bi ihtimalimiz var suyu azmış bebeğimin😢ne oldu da doktora gittiniz anlaşılıyo mu ? Ben anlamadan suyu biticek diye çok korkuyorum
Aysenur0022 lavininannesii bizim suyu Zaten hep sınırın biraz altındaydı ama ne kadar ilerletirsek o kadar iyi diyorduk. Ben baş ağrısı şikayetiyle geldim suyu hiç kalmadığı için eve bile göndermediler
evaburak95 Aysenur0022 canım brnde 2 hafta önce senin gibi kontrole gittim suyum bitmek üzereydi 37+3 de sezaryen oldum . Şu anda tamamen toparlamış durumdayım Allah kolaylıklar versin 🙏🏻
Nehir3351 Cnm gecmis olsun kilosu iyise hiç korkma benim bebeğim 35+6 oldu bugün kilosuda 2.735 gr benimde kasilmalarim başladı his edebiliyorum doktorum cuma günü sezeryana alacak 36+6 olacaz doktor hiç bir sıkıntı olmaz gayet iyi dedi
Aysenur0022 Deniz1990 çok şükür çok ağrım vardı ama kendimi o kadar kötüye alıştırmışım ki yine tahminimden kolay kurtuldum dedim hep
Aysenur0022 deletedmom87894 ağızdan değil koldan ama bana direkt mi vurdular serumla mı verdiler inanın çok panik yaptığımdan hatırlayamıyorum dikkat edemedim
Deniz1990 Aysenur0022 Tekrar cok gecmis olsun. Bebeginize sağ sağlim kavuştunuz ağrılarınızda geçer inş biran önce.🥰