34.haftanın içindeyim ve iki gün önce biontech oldum. Olsam mı olmasam mı kararsızlığım benim de araştırmalarım neticesinde geçti, doktorum da en başlarda "“yeterli araştırma verisi yok elimizde kendini korumaya çalış ”"derken en son gidip sorduğumda "Son araştırmaların gebeler için olumlu yönde olduğunu biliyoruz ve antikorların bebeğe geçtiğini bilmek de güzel. Delta varyantına yakalanmaktansa olmanı öneririm."dedi ve akşamına randevu aldım.